Att ta sig till jobbet


Eller inte ta sig till jobbet - det är frågan ;)

Helloooo TÅGKAOS!
Hittills har ETT endaste litet tåg tagit sig från Västerås till Stockholm, eller tja det vet jag ju inte, men det har lämnat Västerås iaf ;)

Som det ser ut nu, går nästa tåg 8.23, och det lär väl vara KNÖKAT, och jag ska ha med Ozzy idag. Vill ju dessutom inte riskera att få stå eller sitta på golvet som jag fått göra SÅ många ggr denna vinter. Min kropp börjar säga ifrån, eller är det Pyret som har åsikter tro?
Får se om dom hinner ställa in det också innan det är dags att bege sig ner till station, eller om jag kanske väljer att ta nästa tåg. Det kommer nämligen vara 4 andra tågs resenärer som ska på det tåget - totalt 5 tåg ska altså samsas på ETT tåg. Och alla brukar vara fulla när allt funkar som det ska..

På våran balkong är det iaf -20.. Skönt! Kunde man inte få sudda bort det där minustecknet nu??
Blir ju termobrallor på om jag ens så mkt som ska sticka nosen utanför porten idag!

Det är dagar som dessa man önskade lite extra att man hade körkort... :/

ºA



Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Fy fan. Såg på nyheterna i morse om sthlmskaoset. Shiit alltså. Tror du blir hemma idag eller? Ja jag tycker också det är SKITJobbigt och stå numer. benen liksom viker sig. Har aldrig haft problem med det innan=/ Har också tänkt på att köpa en bebiströja. Känns ju en aningens desperat, men tror kanske bannemig att det kan funka. haha



Yogan kändes bra. Även om jag har lite svårt att fatta galoppen. Känns som om man bara stretchar? haha. Mendet är ju just grejen att ta sig tid och koppla av till lugn musik och bara vara som är härligt:D



Ja nej det är klart. Man får omprioritera en hel del faktiskt. Sonisphere finns säkert kvar tills nä år;) Har ni några andra planer för sommaren? Jag tycker det känns jättesvårt o planera iom man inte har ngn aning om hur man mår då osv.



Tror jag ska köra på en sportbh nästa gång:D



Åh vad gulligt av dig att du gav boken t han som "berätta-grej" haha. Jag är heller ingen klocktjej men denna såg mer ut som ett armband så det var ju perfa;)

2010-02-22 @ 07:50:13
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: tvillingmamman

hej :)

nee jag hade inte en tanke på att de va tvillingar,

tänkte inte alls i dom banorna, att de ens kunde hända. Jag var inställd på att det var ett barn, som det oftast blir :)

jag va väl inte jätte stor, men jag åt ju också väldigt mycket, haha.. men efter att jag fick reda på att de va två, så blev man ju direkt skit stor :P eller om de bara va inbillning :)

2010-02-22 @ 10:47:29
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: towe

Just ja så var de ja. har för mig att du sagt att dom inte tog tidigt UL hos er?

Men som sagt, 2 veckor kvar. spännande! du får skriva och berätta sen om de va en eller två .. vem vet, de kanske till och med är 3 :D

2010-02-22 @ 11:00:13
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: towe

jaa, gud så tänkte vi med, men när dom väl kom och som det är nu, så skulle man ju inte bara vilja ha en, när man är van vid två :D



Jaa till nybyggt, det är vid busstationen. vet du vart allt är i skpg? hsuen byggs på den gamla busstationen, mitt över ramunderskolan :D ska bli såå mycigt att få flytta dit. jag är ju ändå bekant med staden, och har bott där innan och gått i skolan, så de ska bli kul :)

2010-02-22 @ 11:17:32
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: towe

har du? ute i huset då på landet? Östra ryd..

men gud jag känner ju inte igen dig :P

DU SÅG KANSKE ANNORLUNDA UT DÅ, :D Världen är liten.

2010-02-22 @ 11:43:38
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: towe

haha jaa gud då var det när vi bodde på landet. :D tänk vilket dålig minne man kan ha :D haha

Men känner säkert igen dig om man får se ett tydligare kort :D

jaha, du umgås fortfarande med challe? :) jaa smultronstället och en sommar i skpg slår nästan allt :D FY SJUTTON SÅ FINT DE ÄR!



Förresten, hur hittade du till min blogg? :)

2010-02-22 @ 12:48:57
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: towe

haha nae precis :P folk är för roliga. kollade ip adressen, ser ju bara vilken stad hon är i men de va typ i skellefteå eller nåt sånt - ingen jag känner där ;)

2010-02-22 @ 16:22:27
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Hahahaha men Dennis är ju frisör. Han bara jobbar hemifrån ist för på salong. (läs svart. haha) MEn det kan bli typ grönt när man är gravid. Tips: dont try this at home. lol Men tack för att du tycker jag passar i brunt. Lär ju få vara så nu tills hösten haha.



Jag e född 2 Aug så kanske blir en födeslsedagsbaby:D



Åh gulligt:D Ida gillar också vatten. Dricker ur kranen och kan igga i handfatet trots att kranen droppar. När jag badar balanserar hon på kanten och känner på vattnet. Jag älskar fan katter. Mer personlighet får man leta efter.



"nej jag är inte fet jag är gravid so move it"- hahahahahahahahahaha. Klockrent.



Jag fick reda på att hela vårt kontor är stängt hela juli mnd för smester. Detta innebär att jag som lägst jobbar till sista Juni. Det känns skiiiitskönt:D Helt underbart bra. O så tar man på semesterpengarna ist för föräldrarpengarna.

MEn blir nog hemtraktssemestger i sommar ändå ja. Just för ekonomin och kroppen.

Har du pratat ngt om din mammaledighet än på jobbet? Jag har inte sagt ngt än men mmm haha. Det fattar hon väl? haha



Jag mår bättre ja. Fan helgerna är jobbiga. Man får alldeles för mkt tid till att fundera. haha

Kom du dig t jobbet idag?

Kramis

2010-02-22 @ 20:23:55
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0