It´s a BOY!!....???

Ja enligt IntelliGender altså ;)


Vaknade 4.30 o kissade o sen fick jag sova-vakna-sova-vakna till 10, då gick jag upp o kissade i koppen o gjorde testet, läste igenom noga innan så det va ok att göra fast jag redan kissat tidigare och det va det. =)

Hällde i kisset i testburken o virvlade runt, o satte timern på 10 min. men redan efter 4min (ni trodde väl inte att jag lämnade badrummet en sekund???) så visade det grå-grönt och det höll i sig fram till klockan ringde.

       
Jämförelse                        Pojke?                           eller Flicka?


JAG tycker iaf att det drar mer åt grå-grönt?


Flicka 1 - Pojke 1 ;)


ºA



Kommentarer
Postat av: anouk

Haha vad fiffigt:D Då får vi bara vänta och seomd et stämmer:P

2010-02-14 @ 00:31:26
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Nilla

Jag begriper inte riktigt hur man ska läsa av resultatet där. Vilken av alla muggarna har du kissat i? O vart ser man färgen? skrattar förvirrat :)

kramen

2010-02-14 @ 01:23:32
URL: http://blogg.phernilla.net
Postat av: smoothie.bloggplatsen.se

Hehe :) ja då får vi vänta och se hur det blir :)

2010-02-14 @ 10:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0