Min lilla prins


Har ju glömt visa hur vacker min älskade lilla prins är ;)




8veckor och precis hemkommen till sitt första hem
(flyttade till oss som 10 veckors plutt)



Och 6 månader gammal (taget i November)


Han har sovit hos farmor o farfar inatt så vi fick sovmorron - efterlängtad!

Kommer hem runt middagstid och jag måste erkänna att jag saknar honom (men jag har ju faktiskt inte träffat honom sen strax innan 7 igår morse! ;) )

Nu - fika med mannen och hans kompis, som även är bästa Emmas man =)
Sen - fota magen! =)


ºA



Kommentarer
Postat av: Jenna

Ja man är allt lyckligt lottad :)

Hur pålitliga är dom där testen då ? Tänk liksom om testet säger flicka så kommer det ut en pojke ?

2010-02-07 @ 16:41:01
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Åååh vad fin han är:) Ja mer magbilder. hihi



Tack själv:D Du är så go så. Ja babyn hör ju inte ännu (inte förän i v 20 säger dom) men damedn i kassan sa att man kan ju bära den som en skyddsängel så länge:) Var lite gulligt tänkt.



Ja, nej jag tror inte heller det är ngn fara o färga håret om man vädrar. Och skulle det bli skit så är det bara att släga i en mörk färg igen. (Vill bli lite ljusare nu till våren som aldrig kommer. haha)



Haha ja jag tyckte så synd om mamma. Hon verkligen hatar och spy. Och även om jag inte skulle ha min mamma kvar så klart man vill bli ompysslad ändå;)



Haha yes. Gubb-biff is my kind of men;)



JO men det känns som om du kryper ikapp med din graviditet lite smått. Haha knas jag.



Idag har jag umgåtts med två tjockisar till:D Lägger upp bilder strax. Har du vänner som är på smällen samtidigt som dig?



2010-02-07 @ 16:41:07
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: almabeatice

Lillfisen :D

2010-02-07 @ 17:02:35
URL: http://almabeatrice.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Haha ja hundarna är nog de enda som är glada för denna oändliga vinter. Men hellre gummistövlar än michelingubbe som det ä u iaf. Det e ju så jäkla kallt:( suck läntar till flipflop



Usch ja. Tänk vad äckligt. Bara ett hav av massa kroppsvätskor där på förlossningsbordet sen. haha



Ja det ska bli spännande:) BM sa när hon lyssnade på hjärtat att jag nog snarare blir flyttad till tidigare än senare iaf. Spännande:D



Ja det e faktiskt kul. Men vi får ta en bloggträff-playdate sen i höst eller nåt allihopa. hihi. Fatta kul det hade varit:)

2010-02-07 @ 17:27:58
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: eriika

han var ju jättesöt :D



ja det är klart, det är de jag oroar mej över oxå, jag har inte lika stor kontroll på han som min karl har och som du säger han älskar snö oxå, så det är svårt men man kan juh inte kedja fast dom en vecka precis:S fast dom säger ju att dom ska mest vila första dagarna iaf, och inte alls få springa. det känns ju lite taskigt men det är ju garanterat för deras egna bästa.. och den där tratten! haha, våran lilla heffaklump springer ju redan in i saker så hur ska han ha nån koll i huvudtaget med en egen planet runt skallen? haha. stackarn :D



haha ja de var lite otipppat, jag trodde de verkade på en gång? iaf "parningsdugligheten" :P



jo det är klart, vi tänkte kastrera våran kille i höstas egentligen för vi hade en liten pappillontjej oxå men hon dog lite oväntat under hösten så det har legat på is ett tag. men nu när vi ska få bäbis så känns det som att det är bäst så, både för han och för oss, han är ändå ingen vi tänkt ställa ut, men det skulle va kul att avla på han och behålla en valp meeen det känns som att det finns så många hundar som behöver hem redan så det är ju inte ens disskuterbart.

2010-02-07 @ 19:11:04
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: Emmasusanna

SÖT :)

2010-02-07 @ 20:58:46
URL: http://emmasusanna.blogg.se/
Postat av: smoothie.bloggplatsen.se

finisen :)

2010-02-08 @ 12:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0