Ultraljudet


Jag kan inte med ord förklara känslan av att se vårat barn för första gången. Helt livs levande, fast inuti mig!
Fick se hur h*n rörde sig runt i magen - utan att det kändes nått på mig. Petade sig i ansiktet, gäspade, gapade, vinkade och var helt fantastiskt söt!

Jag blev ännu mer kär i vårat mirakel, och längtar som en TOK till Augusti. Längtan blev ju inte direkt mindre nu ;)


Min personliga favorit - man ser sötnos-näsan allra bäst där (dock inte lika tydligt som på det riktiga kortet)


En liten FOSSING ♥


En arm och det stora gråa är moderkakan som ligger högt i framkant. Det är väl bra inför förlossningen?


Och det kortet jag tycker ser lite äckligt ut - framifrån så man ser ögonen, tom pupill och iris...


Det 5e och sista ser ut som det första, men inte lika tydlig näsa. Så häftigt att man kan se allt såpass tydligt ändå.


ºA


Kommentarer
Postat av: almabeatrice

FINAST

2010-03-08 @ 21:52:27
URL: http://almabeatrice.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Ååååh vad fiin:D Ja det tyckte jag också var läskigt när man såg ögonen så tydligt.

2010-03-09 @ 07:58:58
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Jenna

Men jag vet :D Haha de är nog som mamma sa att vi väntar ett litet monster.

Haha. Men men, den får hänga runt halsen :)

2010-03-09 @ 08:39:19
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: smoothie.bloggplatsen.se

nej men gud så fint det lilla miraklet :) det är en underbar känsla av att se den lille man har skapat :)

2010-03-09 @ 09:21:51
Postat av: Jenna

Ja de ska verkligen bli hur mysigt som helst! Eftersom vi inte ses så ofta så blir det ju lite speciellt. Hehe. Dom har ju bestämt sig för att göra iordning lilla bebisrummet också, haha. Kul att man får vara med och bestämma :D



Haha ja de känns som lite lyx faktiskt. Så kommer vi få mera ul-bilder också. Det var mer för att man måste vara på sådär minst 17+3 eller vad det är för att dom ska kunna sätta ett exakt datum :) Så lite lyx.

2010-03-09 @ 13:59:58
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Jao det e ju klart:P



Ja det är så härligt när man märker att det går på rätt håll. Idag har vi haft några plus och sol. Har njutit under lunch och raster:D



Himla tur allt var ok:) Jag druttade på rumpan på en isfläck häromdagen med. Man hinner tänka trehundra tankr i fallet. =( Men det gick bra, landade mjukt på vinterjackan, hihi



Hihi ja så det kan gå:) Men som du säger. kan ju gå åt vilket hål som:D Jag pratar rätt mkt med headtrips också. Trevlig tjej som gått lite längre än oss.



Ojvad häftigt att han reagerade så mkt? HUr kommer det sig? Nervositet eller gillar han inte sjukhus eller? Björn var bara tyst så tyst. även efteråt. Jag ba; mår du bra?? -jaaa. hehe. Är nog mkt o smälta för dem stackarna. hihi

Ja det var konstigt, det stod att man inte skulle kissa en timme innan. Men när jag kom in så sa hon att pyret låg ihopaknölad för att den inte hade lika str plats då blåsan var för stor. Och du fick gå ut o kissa? kan man inte lika gärna vara kissfri när man går in då? kliar mig i huvudet jag ska maila:D bums



kram

2010-03-09 @ 17:44:25
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0