upon request


Här skulle det stå nått himla bra, HITTEPÅIGT ;D



Kommentarer
Postat av: smoothie.bloggplatsen.se

hehe :) Nej då ska inte beställa samma lika :)okej då kanske du får den i morron eller på måndag då:)

2010-03-11 @ 20:18:56
Postat av: Diana (<- hehe)

haha



Ja nej inte kul. Blev bara en vanlig vit hatt. Jag älskar hattar och har 300 sorter, så tog bara nån ur högen. Blir kiviks cider och jodgubbsvin:D Smarrigt. Sen lite kött på det.mmm hihi



Nej jag tror väl inte att ordet var bestämt eller så. Mest en motion än så länge. Men tror det skulle betyda väldigt mkt för de "hemafroditer" tex som känner sig bortglömda.



Haha. Ja, jag bara känner att mest ekonomiskt skulle vara om pyret vill titta ut lite tidigare. Eftersom jag helt plötsligt har tio dgr till innan jag "ska" kalva och har "semester" hela Juli mnd blir det knasigt. Har ju inte semdagar för hela mnden och sen ska jag behöva gå två veckor till(?) utan ersättning. Kan bli lite tight. Vill ju inte gärna börja nalla av föräldrar dgrna innan.



Vädigt lustigt det där med UL och blåsan. Ska ni på fler ultraljud eller hur var det? Förlååt jag skiitglömsk



Haha gullig du e. Det ÄR skitsvårt med vagn. Anledningen att vi haft så "lätt" ärför att jag blev helt kär i kompisens Brio sing första gången jag körde den. Så himla smidig med rickbara hjul framtill och så nimt att kunna klicka av och på sitt- och liggdel och babyskydd. Me like alot.

Jag har inte tittat på desto fler närmre. Kommer bara försvåra det isf. Kollade ju först på Anna och axels billiga. Snygga men litar inte till fullo på dem. läste om lösa hjul och handtag. (paniik)



Tror du bara får försöka klämma, känna, läsa och tycka så mkt som möjligt. tror inte man kan göra helt fel. och skulle det bara kännas knas när väl bebben kommer är det ju bara o slänga ut den på blocket och leta upp en ny:) Folk e ju som gamar efter barnvagnar. bet nästan fullpris för beg.? fattar inte. haha



Vad ska ni hitta på i helgen? kramar

2010-03-12 @ 09:56:07
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Emmasusanna

Om du väger unde 20 kg då, för det är max vikten på baggaget :)

2010-03-12 @ 10:45:06
URL: http://emmasusanna.blogg.se/
Postat av: smoothie.bloggplatsen.se

Vet du den 9 april ska vi på rul :) då ska vi få se våran lilla bebis igen :) längtar :)

2010-03-12 @ 15:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0